søndag 25. desember 2011

Fortsatt tid for avslapping!!






Pakkene er åpnet og nissen har dratt til skogs igjen.Vi koste oss med god mat,og koselig samhold med familien.Barna fikk både klær og leker,og har brukt dagen i dag til å leke med de nye tingene.Vi fikk penger til    
Galaxy tab (lesebrett) gleder meg til den er i hus.Vi kjøpte ikke gaver til hverandre i år,men mannen overrasket meg med en gave allikevel.Jeg fikk en nydelig DKNY klokke,denne hadde han funnet helt selv.Skal vise dere bilder av denne,må bare ta inn reima noen hakk først.Av min fantastiske søster fikk vi gavekort hos Jacobs & Gabriel (gourmet restaurant).Det fulgte med bytting av hus og barnevakt i ett døgn.Gleder meg til å ta det i bruk:)

Anneli sov når vi åpnet gavene,og jeg fikk pakke opp alle gavene hennes hi hi!!Thord var ikke redd nissen,og sprang frem og fortalte at han hadde vært snill i år (dette er en sannhet med modifikasjoner).

I dag har vi vært 8 stykker rundt bordet her til julelunsj.Ble jammen gode å mette i dag også.Tror jeg rett og slett kommer til å trille ut av døren 1 januar.I morgen drar begge gjestene våre,og vi blir alene igjen.Drar til pappa og Nina i Seljord for middag i morgen.

Håper dere alle har hatt en fin jul så langt,og fått deres ønsker i oppfyllelse!!

Klemmer fra

6 kommentarer:

  1. Herlig:)

    Slapp av og koooos dere masse!

    Klem Jatte!

    SvarSlett
  2. De eplene så fristende ut. lott pepperkakehus. Høres ut som du er fornøyd med julen så langt. Fortsatt god romjul.

    SvarSlett
  3. Er bare innom for å ønske deg og dine en riktig god jul! :-)

    SvarSlett
  4. Koselig jul!
    Kos dere masse videre :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. Så koselig!!!

    Ha en riktig god jul
    og et godt nyttår kjære du!!

    Klemmer
    fra Maria :)

    SvarSlett
  6. Så korslig :)))) Kos deg nå når det har roet seg :) Her er det også mange nye leker i hus, men nå gleder gutta seg mest til å komme ut litt:)
    Mange klemmer

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails