søndag 18. desember 2011

Film tips fra vimsa!


Den første filmen jeg vil anbefale er Skyggen fra fortiden (År 2000).Det var tredje gang jeg så den nå,men like bra som første gangen for mange år siden.Leide denne igjen fordi mannen min ikke hadde sett den.Filmen er en psykologisk thriller.Spennende fra start til slutt.


Som støv fra himmelen (2009) dette er drama på sitt beste.Ha tørkepapir i umiddelbar nærhet.
Jeg abonnerer på Lovefilm og får filmene direkte hjem i postkassen.Denne helgen fikk jeg disse to.Vil du få dine egne filmer hjem så kan du lese mer HER
Begge filmene kan anbefales på det varmeste om du har litt tid til overs i julen.

Gratulere til Gull Jentene våre,fantastisk!!

Tusen takk for alle gode tips fra dere i forrige innlegg!!

Ha en fin ny uke!!

Klemmer fra

2 kommentarer:

  1. :) den første har jeg sett mange ganger, synes den er veldig bra :)
    Den andre har jeg ikke sett!

    SvarSlett
  2. takk for fine filmtips :D
    den første så eg for en tid siden, men husker lite så den må sees igjen ;)
    den andre så eg tilfeldigvis i en butikk og tenkte at den mååå eg se, men så glemte eg tittelen hee heee.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails