onsdag 23. november 2011

Utfordring advent stake inne hos NIB & Snikkerbuo



Sender inn mine hjemmelagde advent staker til NIB sin utfordring.Lys lyktene er heklet i vaffel strikk,tallene er hengt på en knappenål.Vil du se flere bidrag trykk HER og besøk Norske interiør bloggere.
Snikkerbuo har samme utfordringen så jeg hiver meg med der også,vil du se flere bidrag trykk HER

DIY på vaffel strikk har jeg laget HER

Ønsker du og delta på min jule Give away trykk HER

N

Nyt dagen!

Klemmer fra

3 kommentarer:

  1. Kjempefint bidrag!!!!

    Nydeleg heklearbeid:)Sikkert koseleg lyseffekt...

    Lykke til♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Så stilig advendtstake:)
    Kanskje jeg får prøve meg på den utfordringen bare jeg blir ferdig med min ;) Jeg skulle nemlig handle det jeg skulle ha til den i dag, men fant det ikke!

    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du blei med på utfordringa! Og for eit fint bidrag! Knallfin :)

    Håper du får ein fin kvelde!
    Klem Helene

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails