torsdag 24. november 2011

Strikka lysholdere med ny vri!!


Jeg vant et par nydelige ullsokker på en give away for ca 1 år siden.Min søster vasket de for hardt i maskinen,og de kom ut igjen med store hull.Syns det var synd å kaste de så jeg satte i gang med og klippe,sy å "stæsje",,,,,Dette ble resultatet!!to nye lys staker.


Heklekurven min skal få stå i fred en stund nå.Her dreier det seg om julevask og pynting.Skal fortsette der jeg slapp i går.Minstevimsen er kjørt i barnehagen,og vimsemannen er på vei til Åmotsdal for å levere varene mine til julemessen.Minstevimsa har fått mat,kos å stell! skal snart ut i vogna,satser på at hun sover litt så mor får gjort mye.


Nyt dagen!!

Klemmer fra

2 kommentarer:

  1. Fine lysestakeskjulere :)) Kreativt gjenbruk må man kunne si ;)
    Jeg skal kose meg inne i dag :) Det blåser storm og pissregner ute :)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Så smart og FLOTT! E ikkje rådlaus du nei :o)

    Så du har stått på te julemesse da ser eg! Må passe deg så du ikkje tar for hardt i nå vettu vennen. Det vett eg alt om ;o)

    Håpe alt ellers står bra te. Eg kom him fra Rehaben seint i går kveld, så i dag e det kviledag tenke eg. Tenke masse på deg og sende deg herved ein heile haug med klemmer :o)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails