tirsdag 8. november 2011

Pynt fra naturen helt gratis!!


På søndag var hele familien på skogstur!!Vi plukket kongler,mose og dette treet dro vi opp med roten.Den gamle sink bøtta ble fylt med jord,og treet satt oppi.På toppen pyntet vi med mose og kongler,og nå pynter det inngangspartiet vårt.

Vi kjøpte et helt nytt hus for 1,5 år siden i etter tid viste det seg at huset hadde mange feil å mangler.Hele sommer og høst har det vært graving og arbeid her for å utbedre disse feila.Nå begynner vi å se en ende på det.Som du ser er husveggene hvite og noen er oransje.Huset skal bli malt hvitt til våren,men enn så lenge er det veldig fargerikt.Vi får gjøre det beste ut av det,og derfor har jeg prøvd å pynte litt på trappa:)

Nå skal jeg på sykehuset en tur,og få sjekket ledd gikts kroppen min.Etterpå skal jeg på posten og sende gavene til dere som vant i min gi vekk,så da er det bare å vente på pakke i posten:)

Nyt tirsdagen:)

Klemmer fra

8 kommentarer:

  1. Såå koselig dere har pyntet med ting fra skogen!!! Nå ble jeg inspirert til å ta en tur i skogen idag i det nydelige høstværet som vi har idag!!!
    Håper det går bra hos legen!!

    SvarSlett
  2. Helt nydelig :o)
    Skogen er mitt skattkammer også.

    Håper det går bra hos legen og at du har en fin dag.

    SvarSlett
  3. Det enkle er ofte det beste :)) Og billig er det også ;)
    Lykke til på sykehuset :)
    Klæm

    SvarSlett
  4. Å,dette var kjempekoseleg!!!!Fekk lyst å gjer det same;)På trimturen min i dag,sanka eg litt konglar som eg tenkte å pynte med til advent. I morgon er det mosejakt...

    Nydeleg den zinkbøtta også.Flink du er!!!

    Lykke til på sjukehuset♥

    Gleder meg til pakke i posten:))))

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Veldig kreativt og enda flottere enn når man kjøper i butikken. For en fin måte å pynte utenfor på:))
    Lykke til med sykehusbesøket, ønsker deg mange gode og friske dager fremover!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  6. Så kjempefint det ble!! Så mye vakker og gratis pynt til hjemmet man kan finne i naturen - bare man har litt tid, fantasi og vilje : )

    SvarSlett
  7. Det var veldig lurt å pynte med naturting! :-) Fint at Anneli har vokst inn i kjolen/vesten! Jeg har en give away på sjarmtrollbloggen min, bli gjerne med! http://tisjarmtroll.blogspot.com/2011/10/give-away-pa-ti-sjarmtroll.html

    SvarSlett
  8. Så fint det ble på trappa når naturen ble med hjem:)

    klem Trine:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails