torsdag 24. november 2011

Nye julegardiner har kommet opp på kjøkkenet.

Gardinene er fra Hansen&Dysvik




I dag har jeg vasket,plantet og hengt opp julegardiner på kjøkkenet.Syns disse små rutete gardinene passet perfekt inn.Kjøpte gardin stenger med fjæring på princess,disse settes rett inn i vindus karmen.Har plukket mose,kongler og furu kvister som jeg har laget oppsatser med.Koppen jeg har plantet i ble kjøpt i fjor på plantasjen.Muggen og sukker skålen (kjøpt i fjor på freetex) har også blitt pyntet.Skal fortsette pyntingen og vaskingen her i helgen.Julegardinene i stuen venter jeg med ellers pleier jeg og pynte med alt 1 Desember.I mitt barndoms hjem hadde vi tradisjon med pynting på lille julaften,men det gjør ikke jeg.Så mye styr for 14 dager,og når januar kommer har jeg ikke lyst til å ta vekk pynten.Her pyntes det,og i januar er jeg dritt lei,og rydder det vekk med glede.Juletreet kommer i hus på lille julaften altså!!!


Ha en fin kveld!!!!

Klemmer fra en jule klar HobbyVimse

8 kommentarer:

  1. Så koselig!! Skikkelig julekjøkken.:) Vi har ikke gardiner engang, bare plissegardiner, så her blir det i alle fall ikke julegardiner. Men skal prøve å pynte opp med litt annet i alle fall. :)

    Klem!

    SvarSlett
  2. Sååå fine!:D Elsker sånn rødrutete jul:) Enig med deg..liker å pynte tidlig..så tar jeg det heller ned litt tidligere også;) Det er jo den koseligste tida i året<3

    SvarSlett
  3. Så koselig det ble :-)Jeg er ikke så veldig flink til å pynte litt etter litt, men bestemmer meg hvert år for at...til neste år ;-) Så får jeg se i år da :-D

    Ha en fin kveld - klem Siv

    SvarSlett
  4. Skikkelig fint julekjøkken :)
    Det meste av jula mi er også før jul. Koseligst det :)
    Ha en fin kveld :)
    Klæm

    SvarSlett
  5. Skikkelig koselig du har pyntet!! Selv gleder jeg meg veldig til å vaske og pynte imorgen!!! Har malt ferdig i ganga nå ikveld.Så imorgen har jeg fri,og da må huset ordnes til advent!! Riktig GOD ADVENTSTID!!! Klem Ruth:-)

    SvarSlett
  6. Som du har stått i og sååå fint du har fått det! Fikk julestemning nå jeg! Spørs om ikke jeg må ta en sjau her hjemme i helgen selv... ønsker meg vaskedame til jul, hihi!
    Ha en fin adventshelg,
    klem!

    SvarSlett
  7. Så fine gardiner og sikke et hyggeligt køkken :o)

    Kh. Irene

    SvarSlett
  8. Kjempekoselig på kjøkkenet ditt! Elsker de rødrutete gardinene og duk:) Ønsker deg en koselig adventshelg. Klem Ellen.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails