mandag 7. november 2011

Natusan baby såpe & olje test.


Som du sikkert allerede har fått med deg er jeg en Buzzador,og det betyr at jeg buzzer produkt.Jeg får tilsendt vare prøver som jeg tester ut.Dette er veldig gøy,og helt gratis.Ønsker du og bli en Buzzador eller vil lese mer om det kan du gjøre det HER.

Denne gangen har jeg Buzzet Natusan baby såpe og baby olje.Dette passet jo meg perfekt da jeg har en baby.Baby oljen har jeg brukt i badevannet,og til baby massasje.Såpen har jeg i vaske vannet eller så såper jeg henne inn i den.Begge mine barn har arvet min tørre og sarte hud,men disse produktene tåler de begge to.Huden blir myk og såpen er lett å skylle vekk,svir heller ikke i øynene.Begge disse produktene er jeg fornøyd med,og de kan anbefales på det varmeste.Minstevimsen elsker skummet det blir i badekaret fra såpen,men dette er babysåpe som han sier,og han er stor gutt og vil ha natusan jordbær såpe.

Natusan first touch er den første produktserien i Norge som er utviklet og tilpasset spesielt for nyfødte barns ømfintlige hud.Serien består av syv ulike produkter som holder babyhuden myk,glatt og hel.Hele serien er grundig testet,dokumentert mild og uten parfyme og farge stoffer.

Ha en fin ny uke!!

Klemmer fra

3 kommentarer:

  1. Heisann:)

    Har meldt meg på dette jeg...men ikke mottat noenting:)

    Gleder meg til det dumper ned noe i kassen:)

    Ha en fin uke Linda:)
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Visste forsåvidt dette fra før jeg da:) har 3 barn og har brukt Natusan til alle:) Bruker Natusan til hunden nå;)
    Snedig med gratis produkter:) Ha en fin dag, Linda:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Jeg eeeelsker natusan ♥
    Det lukter herlig baby;))
    Gøy med dette buzzadorgreiene, har meldt meg på jeg og, men ikke fått noen tilbud om og teste noe;)

    Ha en fin natt!

    Klem Line

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails