søndag 27. november 2011

Julenisser,pepperkakehus og nye gardiner!!


Dette søte nisseparet kjøpte jeg får noen år siden på lillegull i Bø.De er bare så skjønne,og jeg gleder meg vært år til å hilse på de igjen.Tror de er 80 cm høye,og veier 2-3 kg.



Vi har pyntet huset med nisser,og ikke minst laget pepper kake hus.Minstevimsen på snart 3 år har stått for pyntingen med litt hjelp fra mammaen sin.Huset er kjøpt på rema 1000:)skuffelsen var stor når jeg oppdaget at det ikke var hull til vinduene.Vimsemannen skulle lage plate med pære på så vi fikk lys i pepper kake huset,men det får bli til neste år.


Her er de nye julegardinene er så fornøyd.Har kjøpt de på Kid.


Har også kommet lys i den nye store julestjernen.Her er det altså på vei til å bli jul i stuen:)

Ha en fin 1 advents kveld...

Klemmer fra 

6 kommentarer:

  1. Kjempe koselig hos dere :D
    Og pepperkakehuset var kjempe fint :)
    Synd det ikke var hull til vinduene da:(

    Her i huset pleier mannen å lage pepperkakehus med femåringen, jeg er ikke så flink til å få ting til å passe:p Han har planer om å lage det helt fra bunnen av i år, så det blir spennende;)

    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  2. Så fint pepperkakehus!
    Koselig tradisjon:)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Flotte gardiner og fint pepperkakehus :) Her i fjøset er det Handyman som står for pepperkakehuset, så vi får se om tia strekker til når han kommer hjem ;)
    Ha en fin kveld :)
    Klæm

    SvarSlett
  4. Så koselig at du ville være med i min lille give away :-D
    Fiiiint pepperkakehus!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  5. Å så koselig det er med alle juleforberedelser nå i disse dager =D
    Så fint huset ble, gleder oss til å gjøre det samme :D

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  6. ååååh...så søte nisser:D Er så glad i nisser jeg:) Og et kjempefint pepperkakehus! Gøy å pynte sammen..Selv om det er knusinga som er morsomt;) Veldig fine gardiner..har sett dem på reklamen..og de hadde nok passet godt inn hos meg ja:D Men jeg har jo kjøpt meg nye jeg;) ..Kanskje til soverommet;) hihi

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails