fredag 25. november 2011

Jul på kjøkkenet og ny diger jule stjerne.




I dag har jeg vasket hus og vinduer...Litt mer pynting ble det på kjøkkenet i går kveld.I går kjøpte jeg også en ny stjerne til vinduet i stuen,den er stor 100 cm,og passet så godt i mine store vinduer,er den ikke bare helt nydelig?Kjøpte den på plantasjen når jeg var der å kjøpte jule blomster.Er litt usikker på julegardiner i stuen i år.Kjøpte nye i fjor men liker de ikke så vurderes sterkt å kjøpe nye,eller la de gardinene som henger oppe nå,henge.Vi får se får sove på det.Nå venter jeg på at Lena min bonus datter skal komme.Lager pannekaker og tomat suppe til middag,barnas favoritt,og ikke minst vimsemannen.


Husk julemessen på Sneie (Åmotsdal) i helgen (lør,søn og mandag).Jeg har tingene mine der oppe..

Ha en fin helg og takk for alle supre kommentarer dere legger igjen til meg!!Prøver å få svart dere alle etterhvert:)

Klemmer fra

7 kommentarer:

  1. Åh for noen fine polkadotpotter :D
    Er de gamle?
    Jeg elsker polkadotter og disse var aldeles nydelige :)

    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  2. Så koselig du har pyntet! Og de julestjernene er kjempelekre, har kjøpt en liknende selv:)

    Ha en fin adventshelg:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  3. Åh, så koselige bilder!! Nå kan jula bare komme! Og snøen;-)) God helg, klem Siri

    SvarSlett
  4. Hei kjære linda.. guuud jeg har glemt deg helt bort..

    de ligger jo her på mitt skrivebort.. legger de i vesken nå, og sender til deg i morgen..
    inshiiiiiil

    godt å se det ikke bare er meg som er i full gang med julen.,. det er jo bare vips.. julaften.. så koooose seg lenge..

    vi setter opp juletre imorgen..

    klem♥♥♥

    SvarSlett
  5. Ååå, så god stemning ♥
    Digger den røde prikkete koppen;)
    Og stjerna var fiiiin;)

    Klem line

    SvarSlett
  6. Så fin julestemning du har laget til. Kjempeinspirerende.
    Klem

    SvarSlett
  7. Ja om det mangler julestemning ute, så er det i alle fall det i vinduskarmen hos deg. Ha en flott helg.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails