lørdag 12. november 2011

Hjemmelaget riflet potetgull.En video også!!




Fredag og jeg har lyst på potetgull,men hadde glemt å kjøpe.Da er det bare å finne frem poteter,og kutte opp i tynne skiver.Jeg har frityrsteker som jeg stekte de i.Ferdig potetchips legges på tørkepapir for å få av fett.Tilslutt strødde jeg over maldove salt.Nam dette er nydelig.Servietten i kurven ble kun lagt der så jeg fikk tatt et bildet.Potene blir bløte om de ligger på papir.


Utstyret til å rifle potetene med kjøpte jeg for mange år siden i magasinet nytt & nyttig.Om du skulle lurte på det.

Ha en fin lørdag!!



Måtte bare vise dere denne filmen.Min sønn Thord elsker musikk,og her kan du se at han har en del innlevelse:)

Velkommen til Gadnbadn som ny følger her på bloggen.

Klemmer fra

4 kommentarer:

  1. Helt sikkert nyyyydelig godt, men litt vel mye arbeid etter min smak ;)
    Ha en kjempefin lørdag :)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Barn kan være skikkelig søte:D

    Hjemmelaget potetgull ser godt ut:D Frityrsteker er vel en fin ting å ha i hus:D

    SvarSlett
  3. Hahaha så skjønn han er :)
    God søndag ønskes, klem m

    SvarSlett
  4. Hei på deg! Kaken gjør så jeg får vann i munnen. Jeg elsker jo kaker, og etterpå kommer den ene jenta mi med ostekake. Det er en av hennes spesialiteter. Tenker dere kan glede dere til feiringa, dere også (O: Og gogutten deres da!! (O: Han er jo bare en herlig liten skapning (O: ha en fin søndag! Kos kos fra Mai Liss

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails