søndag 27. november 2011

Hjemmelaget jule pynt.


Jeg og minstevimsen lagde jule pynt av perler forrige helg.Hjertet er laget på fri hånd å er litt skeivt,men neste gang får jeg kjøpe et hjerte brett.Etter at jeg hadde brukt strykejernet hengte jeg på en sopp og et band.Voila ny pynt til nøkkel skapet.  


Enda et par lys holdere har jeg heklet.har laget 12 stk nå tror jeg,men disse er i Åmotsdal på jule messen nå.Har de fire som jeg laget som advent stake selv,så da har jeg laget 16 stk til sammen.



Dette olje maleriet malte jeg på vår 1 års bryllupsdag for snart 5 år siden.Nå har det endelig kommet i ramme.

Flere ting jeg lager finner du på min epla butikk HER

I dag skal jeg fortsette med jule pyntingen her,kommer tilbake med litt bilder seinere i dag!!

Ha en fin 1 advent søndag!!

Klemmer fra

4 kommentarer:

  1. Så mye fint du lager, tok en kikk i epla-butikken din og blir helt imponert, flink er du:)
    Skjønner ikke hvordan du får tid til det med to små i hus;)
    Koselig at du tok en liten titt på bloggen min og la igjen en hilsen!

    God advent til deg og dine

    SvarSlett
  2. Du er utrolig driftig! Ha en finfin første søndag i advent.

    SvarSlett
  3. Hei snupp!

    Herlige perle-hjertet!

    Du er så flink å lage ting altså.
    Fine maleriet...

    Stor klem!

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en fortryllende første advent!

    Klem GItte

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails