lørdag 19. november 2011

Hekla jule lykter med DIY




Har fått dilla på å hekle vaffel strikk rundt lys holderene her.De på bildet er en stor og en liten versjon,har heklet to av hver.Er du interessert ligger det ene paret i min EPLA butikk HER.
Ønsker du å lage en selv finnes DIY HER

Nå er det ikke lenge til jul!!Neste helg skal jeg ha tingene mine på julemessen i Åmotsdal,og tenkte å ha med noen av disse lys holderene.

I dag har min fantastiske søster tilbydd seg å ha ungene.Vi bytte låner hus,og vi har kun oss selv å tenke på til i morgen,LYX!!
Har bestilt kino billetter til i kveld skal se den nye Twilight filmen,gleder meg stort..Har sett alle disse filmene og de er virkelig en favoritt.

Velkommen til Kine,Marianne og Inger som nye følgere her på bloggen.

Ønsker du og delta på min jule Give away trykk HER

Nyt lørdagen det skal vi:)

Klemmer fra


7 kommentarer:

  1. Så fine lysholdere:)

    Kos deg masse på kino, jeg har skikkelig lyst til å se den filmen selv...! :)

    Ha en fin lørdag!

    Hilsen Kine!

    SvarSlett
  2. fine lysholdere :)
    Kooooos dere :)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Så fiiine de var ♥
    Ha en fin lørdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Hei.Dem var kjempe søte kjempe fine.Lykke til på messa og ha en riktig fin helg videre.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  5. Du lager SÅ MYE fint...sukk ;)
    Skulle ønske jeg kunne hekle...du hadde en god DIY på de lilla, men funker ikke for meg. Tror hekling er noe jeg bare skal glemme... Er derimot flink og letlært på alle andre ting, men helkling derimot....HUFF sier jeg bare ;)

    SvarSlett
  6. Hei Linda :)
    Så fine, og så flink du er ღ
    Syns det er så dekorativt med
    slike heklete greier rundt
    lysene, stemningsfullt...
    Har også meldt meg på din fine
    giveaway, såååå flotte ting du
    skal gi bort :) Ønsker deg en
    fortsatt fin helg, stor klem
    fra Mette

    SvarSlett
  7. Du er ei fin ei :) sååå mye fint jeg ser det er røde roseri kinna dine når du sitter på kontoret haha !
    Tuuuuuuusen hjertlig takk for gaven og magasinet !!!! Du er vel snill :) er bare stress for tiden :( håper det roer seg snart og julen kan ringes inn :))
    Mange hjerteklemmer

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails