onsdag 30. november 2011

Mini Jule Give Away!!




Har du lyst til å vinne dette kjøkkenhåndkle fra Porsgrunn Porselen sin nisse serie?Ja da er det bare å hive seg på min lille Give Away.På veggen i mitt kjøkken henger det et maken,og jeg syns de er så nydelige.Siden jeg har to vil jeg gi det ene til en av dere.Husk denne gi vekken varer kun i 1 uke.
Mange av dere har nok dette nydelige juleservice,jeg har kun bollen over her...

Trekker en vinner om en uke onsdag 7 desember

Reglene er som vanlig:

1 lodd kommentar
                                                        2 lodd kommentar og linke bildet på din blogg/facebook 
                                                        3 lodd kommentar,link og bli/være følger av bloggen min


Har du ikke blogg kan du selvfølgelig være med bare husk å skriv epost adressen din så jeg når deg om du skulle vinne.

Lykke til alle sammen!!


Vil du være med på min Jule Give away trykk HER



Bilder fra nisselandsbyen vår som du kan se lenger ned her.





IdePuffen har åpnet epla butikk,ta en titt HER mye flott.

Nyt kvelden!!

Klemmer fra

36 kommentarer:

  1. Så fint kjøkkenhåndkle, jeg har det kaffeserviset :)
    Jeg tar ett lodd jeg da :)

    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  2. Dette er kjempeflott. Eg tek tre lodd. Ha ei fin veke Klem Jofrid

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med og tar to lodd :)

    SvarSlett
  4. Hei.Kjempe fint har lyst å bli med.Legger ut link på bloggen min og FB.Ønsker deg en riktig fin førjulstid.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  5. Koselige juleforberedelser hos deg! Likte veslegutten din sammen med pepperkakehuset! Seee, så stolt og glad han er! Er så fint å se på. Er i farta ift julen jeg og. Har hatt fri i dag, så da har det gått unna (O: Spnstige kalendere dere har. De likte jeg.Ha en trivelg siste-kvald-i-november, for denne gang! kos kos fra Mai Liss....Og ja takk, et lodd til meg (O:

    SvarSlett
  6. Klassisk mønster. Vi har to små skåler som vi pleier ha julesnop oppi. Jeg tar 3 lodd, takk.

    SvarSlett
  7. Denne må jeg jo bare vinne. Mamma samler på dette juleservice, og hva hadde ikke vært mer perfekt enn at hun fikk et matchende håndkle!! 3 lodd til meg :)

    SvarSlett
  8. En julegiveaway er jeg selvsagt med på. Har noen krus og skåler i samme serie, så det hadde passet bra. :)
    Tre lodd på meg.
    Fortsatt fin advent.
    KLEM fra Inger-Lise

    SvarSlett
  9. Så flott! Har ikke sett kjøkkenhåndkleet i "nissedesignet" før, så det hadde vært morro å vinne!
    Har både kaffe -og middagsservice fra Porsgrund. Har lagt meg til som følger, linket til siden min -og kommentert, da blir det vel 3 lodd.

    Ha en fortsatt god kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne være med:)
    Hadde vært en fin gave til mamma som har det serviset:)

    Ha en fin kveld:)

    Klæm Cecilie

    SvarSlett
  11. Så fint kjøkkenhåndkle!! Er jo bare så koselig det serviset der, har dessverre ikke noe av det selv. Slenger meg med med 3 lodd:)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  12. Jeg er med!!
    3 lodd :))
    Klæm

    SvarSlett
  13. Jeg er med og tar 3 lykkelodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/11/julegiveaway-hos-hobbyvimsa.html

    Ha en vakker førjulstid!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  14. Så flott. 2 lodd på meg, for jeg er følger og kommenterer herved! =)
    Klem ToneB

    SvarSlett
  15. Så søt julegave , jeg er med.
    2 lodd på meg .

    Klem fra Marit.

    SvarSlett
  16. 1 lykkelodd til meg! Ville gitt det til mammaen min, som har dette serviset :-) Klem, Tonje

    SvarSlett
  17. I'm in! Ett lodd til meg :)

    SvarSlett
  18. Hei.
    Jeg blir også gjerne med.
    2 lodd på meg.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  19. Kjempekoselig! Jeg vil gjerne være med. Tar 2 lodd og håper på vinnerlykke!
    God førjulstid!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  20. Så gøy! Jeg er allerede fast følger og linker fra fb, så da blir det 3 lodd på meg :)

    klem

    SvarSlett
  21. Er følger og kommenterer... blir det 2 lodd? )

    SvarSlett
  22. heihei :)

    Her er jeg med på 2 lodd:) er følger ifra før :)

    klem fra swimzy

    swimzy81@gmail.com

    SvarSlett
  23. Blir med og trekker et lodd før jeg hopper i seng!

    Klem Anette

    SvarSlett
  24. Så fint kjøkkenhåndkle. Jeg tar gjerne to lodd, er følger av bloggen din.

    Hilsen Ingrid :)

    SvarSlett
  25. Herved tar jeg ett lodd i fjørjulsstria.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  26. Kven vil vel ikkje ha slikt koseleg handklede....?! :o)

    SvarSlett
  27. tar 1lodd og ønsker dere alle ei trivelig advent;) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  28. aldeles nydelig :D 3 lodd her også !

    SvarSlett
  29. aldeles nydelig :D 3 lodd her også !

    SvarSlett
  30. Prøver lykken med 2 håpefulle lodd!!! Knall fin veske du har sydd!!! Tror jeg må ønske meg en ny symaskin til jul,den gamle funker ikke lenger!! God tirsdag til deg!! Klem Ruth

    SvarSlett
  31. Så nydelig! Jeg blir gjerne med i trekningen med ett lodd. God advent!

    SvarSlett
  32. Jeg vil også være med . 3 lodd, kommentar ,link og følger. Ha en flott dag

    SvarSlett
  33. Jaaa jeg vil være med. Jeg har jo nisse serviset :-)) 2 lodd til meg, så må jeg hive meg med på facebook. Ha en fortsatt fin adventstid. Klem fra thora.

    SvarSlett
  34. Tar ett lodd jeg siden trekningen er imorgen:)

    SvarSlett
  35. så klart jeg blir med!
    sliter med link så da blir det følger og kommentar.
    Klem Anne

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails