onsdag 30. november 2011

Har blitt jul på fatene.



Har funnet frem kongler,lys staker,engler og ikke minst sopper som pryder fatene mine.Jeg elsker de gamle røde tre lys stakene,har samlet på de i noen år.Lys stakene er kjøpt på forskjellige brukt butikker opp igjennom årene.Små stearin lys er fra søstrene grene.Det øverste fatet skal få litt mer kongler,må bare ut å plukke litt.I dag er det meldt sol og fint vær så kanskje jeg kommer meg ut på kongle plukking.

Nyt dagen og takk for alle gode ord dere legger igjen til meg!!Det varmer...

Velkommen til Signe som ny følger her på bloggen!!

Klemmer fra

8 kommentarer:

  1. Flotte søte julefat!
    Her blåser det kuling og regner på tvers så jeg skal ikke ut å lete etter kongler i dag ;)
    Klæm

    SvarSlett
  2. koselig du har det!! julen er en slik fin tid=)

    Ha en fin dag og lykke til på konglejakt :)

    klem Yvonne

    SvarSlett
  3. Kooos!! Håper jeg også kommer meg ut på litt mose, kongle og kvisteplukking idag -
    solen skinner :)

    God onsdag til deg!!

    Klem.

    SvarSlett
  4. Fine julefat, Linda:) Det er så morsomt vi samler på de samme lysestakene også samler jeg på gamle tønnelysetstaker også jeg:)
    Du julepynter tidlig:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  5. Flotte fat:)
    Elsker slike sopper:)

    Ha en fin dag Linda:)
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  6. Så fine fat:) Både det røde og det naturlige:) JulJulJulJulJul<3 wiii!

    SvarSlett
  7. Kjempe fint, tror ved å se her at jeg har overkilled mine fat , hehe!
    Jeg får lære litt av deg som alltid, håper du får tak på kongler hvis ikke så skal jeg plukke for deg :)
    Ha en fin dag
    Klemmer

    SvarSlett
  8. Gud vilka fina flugsvampar måste vara samma som jag har ;)
    Kram Marina

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails