lørdag 26. november 2011

Dobbelt julekort fra FotoKnudsen i år.


I år som i fjor ble det julekort fra fotoknudsen,men nå valgte jeg doble.Fikk plass til tre bilder av barna,og her var også en koselig jule hilsen med.Kjempe fornøyd med kortene,og kortene kom i posten bare etter noen dager.Akkurat nå er det tilbud tror de kostet 8,99 pr.kort.
Besøk FotoKnudsen HER

Mine søte nissebarn pryder kortene.Det var ikke enkelt å få begge til å smile på likt,eller til å se i kamera.Tror jeg tok 100 bilder.På bildene ser du at Anneli er helt våt på kjolen,de fikk pepperkaker for å sitte stille hi hi!!Hun sikler som båtsmann i vi på saltkråkan,og ble faktisk skiftet på en gang underveis,men jeg ga opp.



Ha en fin lørdag!!

Klemmer fra

2 kommentarer:

  1. Koselige julekort med søte nissebarn. :) Jeg er ikke så langt at kortene er printet og klare, men har heldigvis enda litt tid på meg for å rekke det.
    Ønsker deg en fin helg, og lykke til med julemessen.
    KLEM

    SvarSlett
  2. Herlige julekort :) De viser jo hvordan ungene egentlig er, og ikke et glansbilde ;)
    Ha en fin lørdag :)
    Klæm

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails