tirsdag 29. november 2011

Årets julekalender er i boks.



Da er julekalenderne til barna klare for i år!!Rettere sagt så er den ene til vimsemannen hi hi!!Anneli er litt for lita til å ha kalender i år,men mannen ble glad.Disse julemusene kjøpte jeg på Sia.Kjøpte en for et par år siden,og en i fjor da jeg var gravid,var så glad for å få tak i en  helt lik.Har fylt jule musene med sjokolade og karameller.Minste vimsen får i tillegg Haribo sin julekalender den ble kåret til best i test på tv 2 hjelper deg.Den var rimelig også... tror jeg ga 70-80 kr på rema1000.Ingen har laget julekalender til meg,det er kjedelig å bli voksen,får forresten lite gaver under treet til jul også hi hi!!Glad for at minstevimsa ikke klarer å åpne sine gaver i år,så da hjelper jeg til der,er så grei å hjelper til jeg!!!!Ha ha!!!

Her har det blitt gjort lite i dag,har ligge på sofaen og faktisk lest 4 blad.Gikten herjer i kroppen,og da er det bare å ta det litt med ro en stund.Håper formen er bedre til helgen,da står det julebord for tur med nabo jentene.På torsdag skal jeg på skravlejul som det blir kalt.Vi Seljords jentene (Og ei Ulefoss jente) som bor i byen møtes over en god middag og skravling på restaurant.

Nyt kvelden:)

Klemmer fra

7 kommentarer:

  1. God kveld =)
    så kjempe fine julekalendere!! det var jaggu orginale julemus:) hihi
    ha en strålende kveld! klem.

    SvarSlett
  2. Søte de Sia julekalenderene:)
    Håper gikta roer seg snart og at du får til både julebord og Skravlejul:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Hei vennen!:)

    Så fine kalendere.. Han vimsemannen skulle
    jo ha overasket deg med kalender også da :P
    (Hadde ikke akkurat sett at mannen her i huset
    hadde gjort det her heller) Hihi...

    Håper du blir bedre med gikta. Er ikke noe
    særlig å ha slike smerter. Kos deg med
    skravling og julebord, det er alltid hygge!!

    Stor klem!
    :)

    SvarSlett
  4. Så søte mus :)
    Jeg får Haribo kalender hehe, mannen kjøpte den til meg;)
    Han får pakkekalender av meg;)
    Elsker sånt jeg...hadde sikkert kjøpt kalender til meg selv hvis jeg ikke hadde fått :P

    Even får både pakkekalender og blåfjellkalender. Erik er for liten;)

    Hilsen Kine,

    SvarSlett
  5. Du må få noen til å lage kalender til deg!!
    For andre året har jeg og en venninne laga kalender til hverandre. Eller, det er ikke kalender, kun pakker. Og kun 12 så det ikke skulle bli helt uoverkommelig og for dyrt. Skikkelig stas!

    SvarSlett
  6. artige julekalendermus :)) Kjekt å lage kalender til de andre også da ;)
    Klæm

    SvarSlett
  7. Haha! De var supersøte! :) Heldige gutten og mannen!:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails