fredag 7. oktober 2011

Vekkerklokken har fått en make over:)


Kjøpte denne klokken hos Chlas Olson Syns den var ganske kjedelig.Hadde en liten make over på soverommet tidligere,og da tenkte jeg at den klokken måtte også forandres etterhvert,men var ikke sikker på hva jeg skulle finne på.


Her er det ferdige resultatet!!Ideen datt inn en kveld jeg skulle legge meg.Er vel flere som får slike ideer når en har lagt seg og tankene svirrer rundt,og da er det ikke enkelt å få sove.Det beste lyset fant jeg på badet i kveld,derfor tannbørster og kremer i bakgrunnen hi hi.


Tapeten fikk jeg av skjønnaste Namaste,og har blitt brukt til diverse prosjekter etterhvert.Klokken ble tatt fra hverandre,tapeten ble limt inn,og tallene tegnet på.Penslet på lakk fra panduro (lys lilla).Måtte få litt hjelp fra vimsemannen da den skulle settes sammen igjen.Nå passer den perfekt inn på soverommet der jeg har mange lilla detaljer,og pynte ting som har blitt lakket.Vil du se hvordan soverommet ble trykk HER.


I dag (lørdag) er jeg klar for maler kurs,gleder meg til en kreativ dag.

Ha en fin lørdag!!

Her kan du melde deg på min gi vekk.

Klemmer fra

8 kommentarer:

  1. Klokka vart kjempelekker!!!!So kreativ og flink du er:)Ja,mannen også;)Herlege fargar på den.

    Ønsker deg ei fin helg♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Lekkersmekker klokke, Linda:)
    Er i hvilemodus angående blogging for tida jeg:) Hvor tar du energien fra?:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Næææh! Jammen er du kreativ! Den ble jo så fin:) Skikkelig retro look på den:) Klem Ellen.

    SvarSlett
  4. Blir helt overgitt jeg:D tenk å komme på noe sånn da! Den ble jo kjempestilig! :)

    Klem

    SvarSlett
  5. hahaha akkurat som meg, jeg får også ideer når jeglegger meg og om natta.Hvordan skal det gå med oss på delt rom hihi
    Du er flink og VERDENS beste nabo!
    Er såååååå glad for blitt kjent med deg,stå på snart er huset ditt smekkert lekkert
    Klem

    SvarSlett
  6. Kuuul!:D
    Artig når sånne idèer bare detter ned i hodet, hehe;)

    Tusen takk for at du er med på redningsaksjonen for loppebloggen min!♥ Men sånn er det vel å starte `butikk`, det tar gjerne litt tid før man `går med overskudd`...;)

    klem og god helg!

    SvarSlett
  7. Du er kjempe kreativ og veldig flink!

    Klokka vart rett kul!

    Takk fro slike fine ord frå deg :)

    Ønskar deg ei god helg ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  8. Klokka ble helt suuuper!

    Og for et fint barnerom nedenfor!

    Håper du har hatt en flott dag på malekurs :)

    Nyt kvelden og god søndag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails