torsdag 13. oktober 2011

Lue sydd fra tilda boken.



Denne luen er sydd etter mønster fra tilda boken (tildas atelier).Her skal en bruke ull filt,men det hadde jeg ikke tilgjengelig så da brukte jeg filt.Mønsteret så lite ute derfor lagde jeg en prøve lue,dette ble resultatet.Jeg fikk rett denne luen var for liten for mitt hode.Kanskje jeg lager en ny i ullfilt,men da må jeg lage den litt større.Hengte på en blomst,og sydde på et hvitt kantbånd.


Minstevimsen syns det var så gøy at jeg meldte han på leverpostei gutten.Hver dag spurte han om å inn på dataen for å se på bildet av seg selv.Dette måtte jeg gjøre noe med!!Printet ut bildet og satte det inn i en ramme.Nå har han bildet på rommet sitt,og kan se på det hver dag.Dette er stor stas for minstevimsen.

Her i Skien skinner solen,men det er kaldt!!Har vært minus grader i natt.Ingen vei tilbake det er kong vinter som er her.

Nyt dagen!!

Velkommen til Elledillen,LailaE,RuleK og Minediller som nye følgere her på bloggen.

Klemmer fra

1 kommentar:

  1. Hihi, søteste leverposteisgutten!
    En finfin torsdagskveld til deg ♥
    Signe

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails