tirsdag 25. oktober 2011

Lovefilm.


Denne gangen buzzer jeg filmer!!Har vært så heldig å få 2 mnd med film og spill gratis tilsendt i posten.Dette passer meg perfekt da jeg er veldig glad i film.Lovefilm kan du lese mer om HER
Har prøvd dette i noen uker nå,og alt funker perfekt.Jeg har laget en liste med filmer jeg ønsker å se,og disse dumper etterhvert ned i min postkasse.Hele tiden har jeg to filmer hjemme!!Når jeg har sett filmene legges de i en ferdig frankert konvolutt,og sendes med posten.To dager etter har jeg to nye filmer i postkassen.Lovefilm funker bra,og holder det de lover..Du betaler 139 kr i mnd og kan leie så mye film og spill du ønsker.På LoveFilm.no kan du også holde deg oppdatert på det nyeste innen film,spill og kino.De har ikke bare de nyeste titlene,men du kan også søke å finne gamle gode slagere.

Nå har jeg Buzzet Vanish,lovefilm og natusan baby produkter.Ønsker du også å bli en buzzador og få prøvd ut diverse produkter gratis trykk HER.Det kan virkelig anbefales er gøy.

Nyt dagen!!

Klemmer fra 

4 kommentarer:

  1. Ja, Lovefilm er absolutt imponerende :-))

    SvarSlett
  2. Heia.
    Jeg ELSKER å se film. Det er nesten bare det som får meg til å sitte i ro gitt. Høres ut som en god deal du har ordnet.
    Ha en kos "hollywood" aften.
    Klem
    Randi

    SvarSlett
  3. Smart ikke sant?!
    Vi har vært medlem i snart to år og er bare storfornøyde! En eneste gang har jeg fått en film som var ødelagt og som vi ikke kunne se, ellers har alt bare virket utmerket :)

    Klem og en fiiin tirsdagskveld til deg
    Signe

    SvarSlett
  4. Høres ut som noe for meg som ikke har TV!! Smart og billig - takk for tipset!
    Klem til deg:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails