søndag 2. oktober 2011

Et sy tips!!


Kjøpte meg nye gardiner hos Princess. Strøk de og skulle henge de opp,da viste det seg at de var for lange....ARGH!
Det er selvfølgelig bare å sette seg ved symaskinen og legge de opp,men det orket jeg ikke,og de var jo ferdig strøket.Da kom jeg på at jeg kjøpte dette strykebåndet sist jeg var på ikea.Hengte gardinene opp og satt strykebrette under.Brettet inn en kant,og la bandet inni bretten,og strøk over.Genialt!Vet ikke om det faller av i vask,men kommer til å sy over når jeg tar dem ned.Jeg slapp vertfall og sy den dagen,og stryke de en gang til etter syingen.



I går var vimsefamilien i fritidsparken,og vi badet å koste oss.Det var minstevimsa sitt første møte med basseng livet,og hun digget det.Begge våre barn elsker å bade,så dette er en fin aktivitet vi kan gjøre sammen,og som alle syns er gøy.Senere på kvelden ble det hjemmelaget pizza,og film for oss voksne.Vi så rødhette & varulven ganske bra film,om du liker varulv film bør du se den.
Så her ble det sy og film tips fra meg i dag:)

Velkommen til Elin som ny følger her på bloggen!!

Nyt søndagen!

Klemmer fra

5 kommentarer:

  1. Slike bånd selger vi på Princess også, veldig kjekke :))

    Ha en fin Søndag -
    Klem jatte:)

    SvarSlett
  2. takk for godt tips:) veldig greit å vite for oss som ikke har symaskin:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Takk for tipset:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  4. Lurt det der ja...ikke alle som har symaskin heller..eller har det men ikke kan sy:P Har sånne på Princess også. Og dem skal tåle 60 grader vask. Gardinene vaskes jo aldri på 60 uansett så;)

    SvarSlett
  5. Jeg har igrunnen stuegardinene mine hengende opp-ned jeg.. dum di dum.. Lang historie...

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails