onsdag 26. oktober 2011

Epla butikken min



Besøk min Epla butikk HER

Her finner du maleri,hjerter,risposer,hekla kluter osv,kanskje til deg selv eller som julegaver.

I dag har jeg og de andre nabo jentene her vært på lunsj hos Eva med bloggen divamamma.Kjempe koselig lag med god mat og skravlings.
Hun drar på ferie til Thailand neste måned,og har laget en konto der hun samler inn penger til et barnehjem der nede.Ja det er helt sant denne jenta har et hjerte av gull!Hun skal kjøpe inn klær,leker ol til barna der nede.Hun leverer det sjøl og skal ta bilder å vise oss.Jeg har gitt mitt bidrag om du også ønsker å bidra trykk HER og besøk bloggen hennes.Send gjerne budskapet videre du også:)

Nå skal jeg steke pannekaker til min lille familie.I kveld skal jeg besøke min gode venninne Linda i Porsgrunn så da blir det vel enda mer skravlings...Koselig og sosial onsdag dette.

Ha en fin onsdag du også:)

Klemmer fra

2 kommentarer:

  1. Hei! :)

    Hørtes koselig ut med besøk, ja for et hjerte av gull som gjør slikt da. Skulle vært flere som henne! :)

    Nammis, med pannekaker. Her har jeg laget wok. Nå venter jeg og lillemor på at gutta skal komme hjem så blir det middag på oss også :)

    Mange klemmer!

    :)

    SvarSlett
  2. Du har da skravla jevnt i det siste;) Tur med nabojentene i helga også alt dette denne uka:) Deilig:)
    For et engasjement av Divamamma:)

    Ha det fint i Porsgrunn:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails