tirsdag 20. september 2011

Vanish imponerer meg atter en gang (Før og etter bilder).


Før (venstre) og etter (høyre) bildet.Jeg må si jeg er imponert over vanish produktene jeg Buzzer for tiden.Dette er teppe som ligger under sofa bordet vårt.Teppet er ikke støvsugd,og er ganske nuppete som du ser.Denne gangen testet jeg Vanish sofa og teppe spray.Skal ta hele teppet,men hadde en stor flekk som jeg har prøvd å få vekk med andre såper tidligere,og nå ville jeg se om vanish kunne få den bort.Denne sprayen tar bort flekker på møbler,bilseter og tepper.Har en nøytraliserende lukt og er svanemerket.På bildene kan du selv se resultatet,flekken er helt borte,og det gule teppet ble hvitere.Sprayet på og lot det virke et par minutter,gnidde litt med en svamp,og vasket bort skummet med litt vann og en klut.Voila!!Perfekt resultat.


Har kjøpt en rull med tegnepapir fra ikea.Denne fester jeg på spisebordet med maskering tape så minstevimsen kan sitte ved bordet og tegne.For et par uker siden skulle han tegne,og jeg var tom for maskering tape,så jeg brukte den brune og brede tapen.Det skulle jeg ikke gjort for lime ble igjen på den ubehandla platen til spisebordet vårt..Har prøvd det meste for å få det bort!Det var tre store lim flekker på bordet.Bildet til venstre er før og høyre er etter.Du kan selv se at flekken ble borte etter at jeg brukte vanish sofa & teppe spray..Supert produkt terning kast 6.Lenger ned her kan du lese om da jeg testet Vanish crystal white pulver.

Vil du bli Buzzador som meg,og få være med å prøve ut nye produkter trykker du HER for påmelding (det er helt gratis).Super gøy!!

Velkommen til Charlot som ny følger her på bloggen.


Ha en fin onsdag:)


Vil du delta på min Gi vekk trykk HER (Nærmer seg trekning)


Klemmer fra

2 kommentarer:

  1. Jeg er imponert:) venter spent på neste produktutprøving fra Vanish:)
    Ha en flott dag, Linda:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails