søndag 18. september 2011

Navnfesten er gjennomført.



Min lille prinsesse i dåpskjolen sin,hun var helt nydelig i dag.Denne kjolen sydde min oldemor av gamle laken til min bestemor da hun ble døpt i 1919.Dåpskjolen har jeg,min søster og min mor blitt døpt i.Er så gøy at min datter kunne bruke den i dag.Mammaen min har gjort en formidabel jobb med kjolen hun har vasket, strøket og satt i silkebånd.Tusen takk mamma.


Vi serverte gjestene koldtbord fra cateringen på Kjørbekk,utrolig god mat!!I morgen har jeg bedt nabo jentene hit på lunsj,mye mat igjen her.


Søs,mamma og Nina hadde laget de deiligste kakene tusen takk igjen alle sammen.


Prinsessen fikk mye fint,her er gave bordet.Leke kjøkkenet hun fikk av oss er ikke med på bildet,men det har dere sett før..Av min mamma fikk hun rødhette sølvskjeen som mamma fikk til sin dåp.Denne hadde hun fått skrevet navnet hennes og datoen for navn festen.Den skjeen er bare skjønn,og gøy å ha..På baksiden står mamma sitt navn,og hennes dåps dag.Det rare er at Anneli er født 26 februar og mamma er født 1 mars,Mamma ble døpt 16 september og Anneli 18 sept.Ganske nærme hverandre det ja:)Vittig!!

Nå er vi alle slitne.no litt rydding gjenstår her,men det må vente til i morgen....Er glad dette er over,og glad for at dagen ble så vellykket.

Nyt ny uke:)


Jeg er med i en konkurranse inne hos Foreldremanualen om beste oppbevaring tips,og trenger din stemme.Om du liker mitt bidrag er jeg nr 2 du kan gi meg din stemme  HER

Klemmer fra

14 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått! Utrolig nydelig dåpsbarn :)
    { Natalie }

    SvarSlett
  2. Gratulerer med navnefesten! Anneli så helt nydelig ut! Maten også! :D

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Å,helledussen for ei dukke!!!!Nydeleg dåpskjole også.Og so rørande historie bak...

    Gratulerer med overstått dag.
    Tek på slike dagar ja;)
    Senk skuldrane og nyt kvelden.
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  4. Hei hei,
    Så herlig, gratulerer med jenta!:)

    Ser ut som dere hadde det koselig med masse god mat og alt :)

    Ha en fin uke,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  5. Hei hei,
    Så herlig, gratulerer med jenta!:)

    Ser ut som dere hadde det koselig med masse god mat og alt :)

    Ha en fin uke,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  6. Nydelige Anneli:)
    Herlig matbord...mmmmmmm, ble sulten jeg nå:)Har stemt på deg, men skal prøve igjen idag, kan man stemme hver dag, mon tro?

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med vel overstått. Nydelig prinsesse du og har så gøy det må være å ha en slik dåpskjole. Den var kjempe lekker. Jeg skal stemme på deg :0) Inger johanne

    SvarSlett
  8. Nydelig pike i nydelig kjole.
    Og jeg har stemt :)
    Ble sulten av all den deilige maten og kakene. Må få meg litt frokost her nå kjenner jeg.

    Ja, gardinen er laget av en helt vanlig blondegardin fra Prinsess. Hun rullet den bare opp på en stang og brukte bånd og dusker for å henge den opp. Kult.

    Hei hopp
    Randi

    SvarSlett
  9. Gratulerer med vel overstått dåp. Hun var så herlig i den gamle dåpskjolen:) Så kjekt når slike ting går i arv:) Utrolig Nydelig kake med barnet på:) God ny uke til dere. Klem Ellen.

    SvarSlett
  10. Hei hei, så nydelig jente i nydelig kjole! Gratulerer så mye : ) selvfølgelig måtte jeg bli med på gibort hos deg med så mange fine premier! Vil også følge deg videre, så glad i fargerike og kreative blogger hvor jeg kan suge til meg inspirasjon : )

    Ha en fantastisk uke! Klem.

    SvarSlett
  11. Finste jenta i fiiiine kjolen! Gratulerer med overstått. Ser ut som en flott feiring. :)

    SvarSlett
  12. Nyyyydelige lille prinsessa ♥ Så mange fine gaver ho fikk :) *♥*

    SvarSlett
  13. Åh, så nydelig jente ! :-) Så ut som hun fikk mye fint, og jeg er skikkelig snurt for at jeg gikk glipp av DET DEILIGE koldtbordet idag.. snuuufs.. Men det kommer vel andre muligheter. Hehe..

    SvarSlett
  14. Gratulerer med vel overstått. Så nydelig hun var i kjolen, den ligger det mye historie bak. Så moro!
    Og alt annet var så perfekt ordnet til =)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails