tirsdag 16. august 2011

Ny hobbybok og litt annet lesestoff.


Nå har jo minstevimsen begynt i barnehagen,og det er litt lettere her i huset med bare ett barn på dagtid.Minstevimsa sover mye enda så da har mor bestemt seg for å ta frem bøkene igjen.Jeg elsker å lese bøker,men tror det er et år siden sist jeg jeg leste en bok.Jeg er medlem i bokklubb,og har nå bestilt meg tre nye bøker som jeg skal nyte innimellom her de neste ukene.


Cath Kidston er jo en hobbybok så der finner jeg jo sikkert noen nye sy prosjekt (akkurat som jeg trenger fler).Vesken som er avbildet på forsiden skal jeg sy,alt utstyr og mønster fulgte med boken.


Barnepiken er en bok jeg har hørt mye godt om,og den kommer på kino til høsten tror jeg.Denne har jeg lest litt i nå!!Boken er godt skrevet,og veldig humoristisk..jeg ler så jeg griner her!!


The Secret snakker også alle om så da får jeg vel lese den,er jo litt nysgjerrig på denne da.Så får vi se om jeg finner hemmeligheten,og veien til et suksessrikt liv hi hi!!Om det går an å tenke seg rik gjør jeg gjerne det:)

Besøk gjerne min Epla butikk HER

Nyt tirsdagen!!

Klemmer fra

9 kommentarer:

  1. Syboka så kjempeflott ut! Her er mini også begynt i barnehagen :)

    Koselig at du er med i Mamma-konkurransen min! Lykke til!

    Ha en herlig dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Har vært inne og handlet "kaker" til Gullet sitt lekekjøkken nå :) Og du, vedr. "the secret" så er det en ting som mange glemmer med den boken og det som står i den, at det holder ikke å bare tenke, man må gjøre noe aktivt også, hehe. "if you can dream it, you can do it" Tankens kraft er stor, handlingens større ;D Liker den boka jeg :) *♥*

    SvarSlett
  3. Fint å lese bøker når man har tid:) ser ut som du har mange gode timer foran deg med bøkene du har bestilt:) Klemmer!

    SvarSlett
  4. Takk for boktips og gratulerer med Eplabutikk:)
    Sikkert deilig nå når Minstevimsen har begynt i barnehage:) Du får mere tid til deg selv og bare det kan jo være veien til suksess:) The Secret er filma også den, har lånt den en gang, men fikk ikke spilt den av:(

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  5. Syboken må jo være en skatt for deg som er glad i og flink til å sy. Godt lesestoff har du også, så det er nok ikke problemer med å få tiden til å gå hos deg heller.

    Klem

    SvarSlett
  6. Barnepiken har jeg også lest. Den er litt sånn bittersøt, men absolutt en god bok :)
    Kos deg i stillheten så lenge det varer ;)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  7. Jeg har sydd den veska fra den boka. Søt lita veske. Lettfattelig beskrivelse også. =)
    Nå fikk jeg sannelig lyst til å lese "Barnepiken". =) Klem

    SvarSlett
  8. Hei!! Hos deg har det skjedd mye de siste dagene. Nye converse, potetgull og solo fra før i tida, bøker og alskens (O: Det er som å komme inn i et lite skattkammer når jeg stikker innom bloggen din (O: Er så koselig her, synes jeg. Halvprisdronning-tittelen må vi nesten dele altså (O: Bok interessen har vi også felles. Barnepike-boka er knallbra!!Har også akkurat lest ROM av Emma Donoghue. Ei litt småsyk bok som gjorde meg både trist, irritert og tjajaja til slutt. Men jeg anbefaler boka. Veldig spes. Minner om Fritzl saken, bortsett fra at galningen her var en ukjent.... Tenker på dere og barnehage-gutten deres. Håper dagene hans er bare fine. Er i tilvenninga vi også, men nå begynner ting og tang å gå seg til. Gleder meg til å ta fatt på et nytt barnehageår. Ha en fin kveld alle fire. (O: Kos kos fra Mai Liss

    SvarSlett
  9. Grattis med eplabutikk! =D

    Ser ut som noen gode bøker, og minstevimsa er jo bare til å spise opp. :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails