mandag 8. august 2011

Malte barneføtter og hender:)



Jeg holder på å oppdatere Anneli sin første bok.Det var ingen enkel sak å få avtrykk av hennes små hender og føtter,men etter mye prøving!Fikk jeg det til på et vis.Brukte akryl maling som jeg rullet på,trykte hender og føtter på et ark,og klipte ut med en tagge saks og limte på et fint ark.Da er det klart til å settes i albumet.Disse albumene er liksom et ork å begynne på,en tror liksom at det tar så lang tid,men når en først er i gang går det jo unna.


Kakaduen og fuglene jeg lagde har nå blitt flyttet til gangen.Trenger en hylle til på barnerommet så det ikke blir så fult i den store hyllen.Blir nok flere forandringer der inne når hun får litt flere leker.

I dag holder jeg på med forberedelser til Anneli sin navnfest,det er 1 mnd igjen,og på tide å reagere.Håper på å få mye unna i dag når minstevimsen er i barnehagen.Han stor trives der forresten,og har vært lei seg for at barneh er stengt i helgen.En glad gutt dro avgårde med sekken sin i dag.

Ønsker du og delta på min lille gi vekk trykk HER

Ønsker dere alle en fin ny uke:)

Klemmer fra

2 kommentarer:

  1. Jeg har 3! babybøker som ligger på vent....... Skal tro når jeg skal få startet på dem?? Det er nok bare å ta seg selv i nakken og kjøre i gang ;)
    Ha en fin mandag :)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  2. Heheheh... lei seg for at det var stengt i helgen ? Han er jammen meg søt altså.. Du er så flink til å ta vare på minner, Linda! FLINKA!!!!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails