fredag 12. august 2011

Husker dere disse?Gylne tider:)



I går når jeg var på butikken (Rema 1000) så jeg disse herlighetene. Gammeldagse soloflasker og riflet salt potetgull.Da var det bare å frem med den gamle potetgull bollen og glassene.Jeg og mannen koste oss med film og disse godbitene når barna var i seng. 


Vimsebarna mine!!!Thord stor trives i barnehagen,og har problemer med å skjønne at barnehagen er stengt i helgene,skulle gjerne vært der da også han.Har han der 100 %,og var redd for at det kanskje kunne bli litt mye,men der tok jeg feil.Syns plutselig han har blitt så stor nå som han har begynt der....Er liksom så svær der han går med sekken på ryggen,og sier kul mamma-Thord er kuuul:)

I dag skal jeg i kolonihagen til Lasse & kamilla.Etterpå skal vi møte en gjeng med Seljordinger på byen! som har vært på Alan Jackson konsert.Satser på at det blir en festlig kveld:)

Trekker en vinner av min lille gi vekk i kveld,og annonserer vinneren i morgen,så har du ikke meldt deg på har du ut dagen i dag.
Du kan melde deg på HER

Ønsker du og delta på Cecilie Sundfær sitt maler kurs i Skien,lørdag 8 oktober er det fortsatt plasser igjen.Mer info og påmelding finner du HER.Merk ny dato

Klemmer fra

9 kommentarer:

  1. Åh gud om jeg skal på Rema og hamstre ja:):)
    Såååå gøy:)
    Fint bilde av flotte barn:)

    Ha en fin helg:)
    Klem Kari

    SvarSlett
  2. Så sykt kult med retro-potetgull! Synd jeg ikke er i Norge. :/ Kos dere ute og hils Lasse! (Kjenner ikke Kamilla.) Klem:)

    SvarSlett
  3. Vekker minner det der. Ha en god helg i nostalgiens hjørne.

    SvarSlett
  4. Så gøy, håper de har det på Rema1000 her i Arendal. Jeg prøvde å sy etter instruksene. Men mitt ressulrat vsr en hard klumpete "dings", men øvelse gjør mester sies det. Kos deg i kollonihagen og god helg.

    SvarSlett
  5. Neimen så artig at de har sånne "gammeldagse" brusflasker på rema! Det vil jeg også ha! Brus på flaske kan ikke sammenlignes med brus på plastflaske! Og det potetgullet er jo kjempegodt! Rema her I come! :-) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Nyyyydelige barna dine, de er så skjønne og blide:))
    Godt han er glad i barnehagen, tenk om det var omvendt;))
    Snart er jeg også med på en fest , oktober sier jeg bare :)))))))

    SvarSlett
  7. Skikkelige koseminner der ja :)
    Søte unger du har :) Og selvfølgelig er han stor gutt! Går i barnehage å greier ;)
    Ha en fin fredagskveld :)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  8. Hihi. Takk for soloen. Har vært fysen på potetgullet ditt i mange dager etter jeg smakte det. Må enten få sneket meg inn kjøkkenvinduet ditt, eller reise på Rema 1000. :-) Når det gjelder det malerkurset så hadde det vært gøy. Meeeeeen, jeg eier ikke talent innenfor sånt. Ikke har jeg tålmodighet heller. Jeg har forsøkt å male litt tidligere, og det ser ut som om de er Vesla som har malt det. Huff, helt forferdelig..

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails