søndag 14. august 2011

Hekla kjøkkenkluter og Retro stoff!


Her hekles kluter hver dag.Mange nye farger har kommet i samlingen.Tror jeg har 40 kluter til nå skal ha med meg disse på snipetorpmarknaden i slutten av denne måneden.
Ønsker du kluter er det bare å ta kontakt på mail/kommentarfeltet.


Disse putetrekkene har jeg fått av mamma.Hun har kjøpt de på bruktbutikk,og formålet var å bruke de på hytta.Nå har jeg evakuert de,og holder på å sy barnekjole ut av det til venstre.Kjolen har fått hvitt stoff for...Har sydd en liten blomst til pynt på kjolen også..Skal vise dere kjolen i morgen om den blir ferdig i dag..

I dag skal vi en tur til Seljord på familie besøk..Minstevimsen er syk,men om formen blir litt bedre utover dagen tar vi en kjøretur.

Nyt søndagen:)

Klemmer fra

12 kommentarer:

  1. huffa meg ikke noe kjekt når de små er syke...

    mange flotte kluter du har laget må jeg si:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Stakkars... God bedring til minstevimsen :-) Jeg skal kjøpe et par kluter av deg snart igjen jeg.. :-) Ønsker meg lyserosa og lyseblå. Kan du holde av til meg ? Håper du hadde det bra på fredag. Hihi.

    SvarSlett
  3. ååå, dettil høyre ar favoritt putetrekket mitt da jeg var liten... gøy. Tone

    SvarSlett
  4. Så masse flotte farger du har på klutene. Jeg gleder meg til å se kjolen du syr.

    God bedreing til minstevimsen.

    Klem

    SvarSlett
  5. Du er så flink å hekle! :)
    Tenkte jeg skulle sende deg litt tapet. Send meg en mail med adr din på ida_krist@hotmail.com :)

    God bedring til mistevimsen, kjedelig når de små er syke! Mi lille tulle var hjemme med feber 2 dager forrige uke.. Kjedelig for dem. Nå når høsten begynner å komme blir det vel mer forkjølelser og det som hører med.

    KLEM fra Ida :)

    SvarSlett
  6. Skal si du er effektiv med både hekling og sying av kjoler. Kjempeflotte kluter. Skal hekle litt å gi i julegave tenkte jeg (med oppskrift fra deg :o)
    Gleder meg til å se kjolen du holder på å sy.
    Ønsker deg en fin søndag
    Klem

    SvarSlett
  7. Så artig at du skal på marked. Lykke til med det. Og så gleder jeg meg til å se den kjolen. =)
    Ha en flott søndag og god bedring til minstevimsen. ;-)

    SvarSlett
  8. Kjipt når barn er syke men de blir jo friske igjen, som oftest:) Skal se det går bra!

    Klutene dine er fine! :) Bra produksjon når du har over 40 kluter på kort tid:D

    SvarSlett
  9. Flotte kjøkkenkluter :)
    Gleder meg til å se resultatet av kjolesyinga di :))
    God bedring til minstevimsen :)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  10. Så kult stoff! Slikt er så moro.
    Og et virkelig lager du har fått nå, du står på =)

    Ha en flott søndag.

    SvarSlett
  11. Riktig god bedring til minsten, alltid like leit når de små ikke er i form. Så fine kluter og stoffer...de retrostoffene...minner meg om noe, kan ikke helt sette fingeren på hva men de gir gode assosiasjoner. Skulle ønske jeg var flinkere til å finne slike stoffer...men en nydelig vintage blondegardin til 25,- kr har jeg sikret meg da ;)
    klem fra sør

    SvarSlett
  12. Hei så flotte kluter du har laget. og for en fin og inspirerende blogg:D jeg ser du skal delta på snipetorpmarknaden. Jeg har prøvd å sjekke litt ut om denne på nett men finner ikke ut noe.. Jeg er relativt nyinnflytta i Skien og har lyst å gå:D Vil du dele noe info om den med meg?

    ha en fin dag

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails