onsdag 24. august 2011

Enda en retro babykjole er ferdig!



Trykk på bildet så blir det større

I går sydde jeg ferdig enda en retro baby kjole.Denne er sydd av et gammelt putetrekk (Dette kan vel kalles gjenbruk),Foret er hvitt tilda stoff.Nederst på kjolen er det sydd på et hvitt kantbånd,og den har store knapper til pynt.
Det har nå blitt fire nye kjoler her i huset.


Kjolen kan vaskes på 40 grader.

Størrelse 4-12 mnd      Kr 350 pr kjole

Er du interessert i en kjole ta kontakt i kommentar feltet/mail linsoll@hotmail.com

Vil du delta på min Gi Vekk trykk HER



Stem gjerne på min Thord som den nye leverpostei gutten HER

Nyt dagen!!

Klemmer fra


8 kommentarer:

  1. favorittputetrekket mitt ble en nyyydelig kjole! Må hjem til mor og se om hun har spart på det!!! Tone

    SvarSlett
  2. fysøren for noen flotte kjoler :D

    ikke lenge til så skal jeg på sykurs og få lært meg dette. gleder meg i hjel :))

    SvarSlett
  3. Hei Lene!!

    Om du har blogg kommer jeg inn på den,så da håper jeg du ser det her:)

    Lykke til på sy kurs..Det er utrolig gøy..Da kommer en liksom i gang:)

    Nyt resten av uken:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Å så fiiine kjoler!
    Du er jammen fingernem nå jeg si :)

    Klem og en finfin onsdagskveld til deg
    Signe

    SvarSlett
  5. heisann - med to lodd ut av tre, så var sjansene store - du vant! Hvis du sender adressen din her: blessbytone@gmail.com Tone

    SvarSlett
  6. Såå skjønne kjoler :)!! Har tre små gutter å sy til (har ei jente men hun er snart 16 og vil IKKE at jeg skal sy noe til henne ;)evt. bare en onepiece...muligens...:)
    Guttene skal i allefall få kule gensere etterhvert :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails