mandag 1. august 2011

En håndlaget barselgave!!!


Dette bildet er tatt av hyllen i gangen!Kammerstaken er gammel å kommer fra hytta vår.Tre rullen med blonder er fra Hilde Heimdal.Bare elsker det skiltet og det som står på:)Vasen er fra 70 tallet,og har en nydelig grønn farge.Glasset er fra søstrene Grene og huser tenn briketter.


Da Daniel nabo prinsen ble født lagde jeg en gave til han.Broderte inn navnet hans og et hjerte på et sengetøy i en lyseblå farge..Sydde også et hjerte med hamp snor og en liten diamant knapp.

På onsdag begynner minstevimsen i barnehagen,han gleder seg og spør hver dag om det er i dag han skal dit.Vi har vært ute å kjøpt nye sko,regndress og drikkeflaske.Har pakket sekken hans allerede så mor er like klar for oppstart.

Søs har en hage nisse i hagen denne er vimsen så glad i han gir den mat og koser å kysser på den.I dag da vi var på butikken så han en slik,han ble helt vill!!Så da kjøpte jeg en hagenisse til han.Den har sittet ved siden av han i hele dag,ved matbordet og bassenget.Da han skulle legge seg måtte den få stå på nattbordet hi hi!!

Ønsker du og ta en titt inn i mitt verksted trykk HER

Ønsker alle mine lesere en fin ny uke!!!

Klemmer fra Linda

9 kommentarer:

  1. Hihi,vittig med disse barna og deres små gleder:)For en nydelig barselgave,den blir hun nok kjempe glad for.Du er så flink:)

    Ønsker deg en fortsatt god kveld.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  2. Det er koseligere med en håndlaget barselgave enn en kjøpt en:D Du er kjempeflink!

    Barn er nydelige. De fleste altså. Din lille vims gleder seg visst ordentlig til å starte i barnehagen. Mange nye barn å leke med, ting å gjøre, kose seg og nyte tiden mens foreldrene er på jobb. :) Supert med barnehager! :D

    Ha en flott uke:)

    SvarSlett
  3. Hihi, søte de barna ! :)
    Så flink du er som har laget en personelig gave, det er slik man setter pris på, den var forresten veldig fin :)

    Klem til deg

    SvarSlett
  4. så fint barsel hjerte.. kjempe søt gave sammen m sengetøyet...
    sVi var også på farris bad i sommer, og klagde på middasgen.. den var god menkjøttet var ikke bra nok..!! Vi klagde og fikk dessert som kompensasjon.. men klaging på blogg har tydeligvis mer effekt ;-) nydelig spa for oss giktdamer!!!>Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Du den vindmølla har jeg heeelt glemt å svare på :P
    Den sto i hagen når vi kjøpte huset.. Den er veldig artig, og snuppa vår er stadig borti den og leker :)

    Har du kikket på Plantasjen og slike butikker? Jeg tror jeg har sett noe lignende tidligere...

    KLEM til deg, snupp!

    SvarSlett
  6. Så koselig med en sånn personlig gave du. Ser ut som om Farristuren var vidunderlig. Skulle hatt noe sånt jeg også.
    Klem og ha en fin dag

    SvarSlett
  7. Den barselgaven var virkelig flott. Det er tydelig at dette er gitt av et kjærlig hjerte.

    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelig barselgave, du er så flink med alt!!
    Klem Anne Lise.

    SvarSlett
  9. Så flott gave. Du er bare flink altså.
    Såååå søtt med elsker hagenisse vimsen hi hi. Ser han for meg.
    Kos deg masse
    Klemmers
    Randi

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails