torsdag 18. august 2011

Dagens skattejakt på bruktbutikk.




Disse skattene ble mine etter et besøk på brukten i dag.For dere som bor i skien å omegn så er det brukt butikk på Gulset (Ved Gulset senteret)For en hundrelapp fikk jeg alt som er på bildet.

3 gullrammer,2 store og 1 liten gammeldags ramme,den skjønneste rød prikkete termosen,2 ikea kritt tavler,og ikke minst tre herlige keramikk ugler.De tre uglene er bjeller og henger i en hyssing disse skal jeg klippe av.Har en plan for alt jeg har kjøpt,dere får bare følge med:)

Har fortsatt vond rygg her..Så jeg har vaske hjelp!I dag tidlig kom de og vasket huset.Minstevimsen var dratt i barne hagen,og minstevimsa lå ute og sov i vogna.Plutselig sto tante snill (Min søster) på døren,og lurte på om hun kunne ta med seg minstevimsa på en tur.Det svarte jeg jo ikke nei takk til!!

Plutselig satt jeg her helt alene,begge barna var vekk,og huset var ny vasket til helgen.Jeg gikk rundt meg selv her,og var helt handlingslammet!!Dette var en ny situasjon, bare meg!!
Jeg har mye og ordne til marknaden jeg skal stå på om 14 dager,og minstevimsa skal ha navnfest.Da tok jeg meg en tur til byen (alene)og gud å det gikk unna,har fått ordnet så mye i dag,fantastisk!Takk snille,gode søstra mi:)

Kjøpte også dåpsgave til minstevimsa fra oss i familien,skal vise dere i morgen..Suuuuper fin gave:)


Trykk HER om du vil gi din stemme til mitt bidrag i ikea konkurransen.

Nyt kvelden og snart helg!!

Klemmer fra



6 kommentarer:

  1. Åh herlig med vaskehjelp, men synd at du har vondt i ryggen da. God bedring ;o)
    Koselige ting du har kjøpt:o) Regner med du har en plan med de, du som er så effektiv.
    Ha en fiiin kveld

    SvarSlett
  2. Den som hadde hatt det sånn du :) Her må det vaskes selv ;)
    Knalltøff termos :)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  3. herlig termos! Og deilig med en tante Snill da! Vi har det her og! :) Heldige oss!

    god helg! klemmer:)

    SvarSlett
  4. herlighet du finner mye bra du! termosen ser jo ny ut:) du må nyte tiden du har "alene tid i" :) ha en fin dag da!! og god bedring med ryggen <3

    SvarSlett
  5. Hvis du noen gang blir lei av den termosen der, må du si i fra! Det står jo nærmest Trine på den. Hun elsker rødt og prikker. :) Du burde jammen komme en tur til Gøteborg og gå på skattejakt med meg. Du finner alltid så mye fint i bruktbutikker, her florerer det av sånne butikker, men jeg synes nesten aldri jeg finner noe..
    Klem!:)

    SvarSlett
  6. Så mye fint! Uglene var jo bare helt herlige. :)

    Må være deilig å kunne vimse litt med fullstendig fritid når kroppen krangler, og du vanligvis er omkranset av andre. Håper du fikk nytt stillheten godt. :)

    Fiiine dåpsgavene sine i innlegget over. =D

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails