søndag 21. august 2011

Barnemøbler har fått tapet pynt!

Trykk på bildet så blir det større


Barne møblene kjøpte jeg på brukt butikk for 3 år siden,de ble malt blå til Thord sitt rom.Nå har jeg limt på litt tapet på bordet og stolen.Bildene jeg viste dere i går passet perfekt inntil.Nå har det blitt en liten mini make over inne på minstevimsen sitt rom,og mor ble fornøyd.Under denne stolen står det skrevet malt av moren til Tone julen 1957,og det er boret hull til tennene hennes,disse ble satt i hullene ettersom hun felte de.En artig oppdagelse!!


Laget også denne boksen som minstevimsen kan ha blyantene sine i.Tapet ble limt på en vasket mais boks,og litt dymo...Volia en ny boks til småtteri:)Maleriene i bakgrunnen har jeg malt (snikreklame)


Besøk gjerne min Epla butikk HER

God søndag!!

Klemmer fra

4 kommentarer:

  1. så kreativ og flink du er:)

    Nyt helgen du også:)

    Gode klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  2. Må si du er produktiv, riktig så fint ble det med fineste tapeten! :)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott - og det samme mmed bildene under her - en suuuuper ide!

    Kos deg masse og god søndag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Kjempe flott blogg du har :) Masse gode ideer
    Klem Ellen*

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails