fredag 3. mai 2013

Nye maling prosjekt...


Bilder av gangen ut mot stuen.


Bokhyllen skal få samme farge som skapet i gangen (lys turkis).Formen
blir bedre og bedre for hver dag nå,og energien kommer snikende tilbake.
Da kan jeg snart sette i gang med noen av prosjektene mine.Denne våren
 ser jeg at det har blitt litt mange prosjekt,men ser hva jeg rekker.

Tusen takk for alle fine ord dere legger igjen til meg!det varmer.

Velkommen til Siv Kristin Furås som ny
 følger her på bloggen:)

Ønsker deg en fin helg!

Klem

3 kommentarer:

  1. Det er viktig å lytte til kroppen også vet du :)
    Den lyse turkise fargen er bare fiin!

    Takk for alle dine fine ord inne hos meg, de gjør meg glad!
    Happy fredag og helg til deg!

    Jeg og mannen skal gjøre noe så barnslig som å bunkre oss inne og skru av alle telefoner – for denne helgen skal vi bare være oss <3

    klemklem

    SvarSlett
  2. Hei;)
    Lys turkis er en rålekker farge;)
    Blir spennende å se hyllen din ferdig.
    Se innom bloggen min så ser du mitt turkise skap!

    Fortsatt god bedring;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Det blir sikkert veldig fint :-) Jeg ønsker meg SÅ et slikt skap som du har i gangen din :-D

    God helg - klem Siv

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails