søndag 30. desember 2012

Knaggrekke av gammelt tre.




På kjøkkenet har det nå kommet opp en ny knaggrekke.Elsker det gamle
slitte utseende.Emaljebaljen og oppvask børsten passet perfekt på en knagg.
Knaggrekken og sifon flaskene jeg har vist tidligere er kjøpt hos MillaDill.

I morgen skal vi på kalkun middag hos naboen.Er en gjeng naboer som
lager litt mat hver også møtes vi med barna for å feire årets siste dag.
Nytt år og nye muligheter!

Har du noen nyttårsforsetter??

Hobbyvimsa ønsker seg flere liker på facebook
følg meg gjerne HER

Nyt søndagen!

Klem



3 kommentarer:

  1. Lekkert!! Ja jeg har er nyttårsforsett Hehe som oftest er det jo å gå ned i vekt og slutte å røyke men ikke røyker jeg og det andre har jeg vell med årene begynt å akseptere Hehe. Nei i 2013 skal jeg bli flinkere å nappe hundene mine. Og dette begynte jeg på i går så det er lovende Hehe

    Ønsker deg og dine et godt nytt år! Og takker for all den inspirasjon du har gitt meg i dette året! Så gleder jeg meg til å følge med videre i 2013 og få enda mer inspirasjon fra deg<3

    Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder Linda:)
    Her ryker altså julen ut om 2 dager og jeg gleeeeder meg til deilige friske blomster og litt annet enn rødt, hehe:))

    Ønsker deg og dine en flott nyttårsfeiring, og et godt nytt år!
    Gleder meg til og følge den fine bloggen din også i 2013 ♥

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails