onsdag 26. september 2012

Badet vårt med hjemmelaget scull lampe.










Badet er stort og har god plass.Som småbarns foreldre er det godt
 med denne plassen da vi både har stelle bord og kommoden med klær
til Anneli her inne.Boblebadet blir mye brukt,og jeg bare elsker det.Skjer titt og 
ofte at  jeg tenner lys og dukker meg ned i varmt vann her inne. Serverings bordet
er fra Home&Cottage og er helt genialt til å legge i fra seg ting når en ligger
 i badekaret.På det lille Norges glasset har jeg min egen mamma skrubb.Vil
du lage skrubb finnes oppskrift HER

Ingen hemmelighet at jeg elsker sculls!!Lampen har jeg laget selv kommer
mer om den i et annet innlegg.Maleriet har jeg også malt,flere maleri ser du HER

Dette er mitt bidrag til Oktober utfordring BAD inne hos Nib jentene.
Vil du delta eller se flere flotte bidrag trykk HER

Ønsker deg en fin onsdag!!

Velkommen til Lill Nohr som ny følger håper du vil trives:)

Klem


9 kommentarer:

  1. Koselig bad:)
    Det står på vår oppussingsliste, men blir nok ikke i år dessverre.
    Vi har et kjempe stygt belegg på gulvet og malt panel som flasser på veggene:S
    Jeg ønsker meg fliser, og badekar, for det har vi ikke!

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Så koselig bad dere har, og nydelig vannmugge og fat på krakken :)

    Ha en fantastisk dag :)

    Klem fra Fru Haugen Klingen

    SvarSlett
  3. Heisann.
    Lekkert bad dere har. Utrolig deilig med bobblebad, det har vi også. ;)
    Ønsker deg en fin uke. ;)
    Hilsen Eline.

    SvarSlett
  4. Lekkert bad dere har! :) Så herlig med stort bad når man har små barn - det krever litt det :)
    Vi har nettopp fått nytt bad her og, før var det bare WC så det har vært herlig med en ekstra dusj :)

    Ønsker deg en strålende dag!!

    Ps! Så stilig krydderhyllen ble :))

    SvarSlett
  5. Så koselig bad :) Digger vaskefatet ditt, ønsker meg et slikt som oldemoren til ungeneh har :)

    SvarSlett
  6. Så flott bad!
    Og så herlig med litt plass:)
    Vi har verdens minste bad, er rimelig lei det ja!!

    Uff, så kjedelig og være syk...
    Masse god bedring ♥

    SvarSlett
  7. Det er så deilig med stort badekar.
    Spesielt nå når det er høst og går mot vinter - perfekt!
    Skal prøve mamma skrubben oppskriften din!
    Go kveld!
    Nina

    SvarSlett
  8. Kjempekult!!!

    Og lekkert :) For en herlig oase..

    Kan jeg spørre hvor du har funnet håndklestativet - det var genialt :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  9. Stort og fint bad dere har! herlig :)

    Lykke til utfordringen,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails